Ogrenet

Ceļš uz Turkalni un Ogresgalu

Kāds gudrāks padalieties - kāds ir labums no tiem akmentiņiem, ko kā otro kārtu uz emulsijas liek pa virsu uzklātajam un gludajam asfalta segumam pēc pirmās kārtas? Noturībai vai kam? Vismaz moto, auto un velo braukšana paliek nebaudāma un ceļam no tās otrās kārtas jau pēc sezonas nekas nav palicis, ko labi var redzēt vietām uz Turkalnes ceļa.

šoferis , 2019-06-06 17:04:00

Lai neslīd karstā laika dēļ.

Murka , 2019-06-06 17:46:06

Ceļš uz Turkalni ir kārtējā haltūra. Segums pat ziemu neizturēja. Jau ir akmeņu virskārtas izskalojumi daudzās vietās. Viduslīnijā tie vispār ir zuduši, nekvalitatīva pieblietēšana vai piķa emulsijas neesamība. Bija uzklāts normāls asfalts remonta laikā, tagad atkal sanācis kārtējais brāķis. Kāpēc bija jānober tie akmeņi? Lai neslīd, muļķības, kurš normāls asfalts, ja nav pārpiķots, slīdētu!!
Šo tehnoloģiju atbalstu tikai uz grants ceļiem, tagad divos virzienos tiešām bauda braukt sačakarēta.

cits autovadītājs , 2019-06-06 19:21:48

Varêsim mainìt logus autińam !

rita , 2019-06-06 22:08:08

Pilnīgi piekrītu! Tagad apkārtējiem iedzīvotājiem jādzīvo putekļos, kas tur gadu desmitiem nav bijuši! Bērni ar velosipēdu vispār uz mājām vai vasarnīcu nevar braukt, jo velo grimst iekšā akmeņos un nav iespējams noturēties tā jau šaurā ceļa malā, liels risks iestūrēt grāvī. Nemaz nerunājot par akmeņiem, kuri no auto sitas gājēju un velobraucēju sejās. Vai atbildīgie dienesti vispār izvērtēja, ka šis ir aktīvi braucams ceļš (nevis maza mikrorajona ieliņa), kuru lieto VISI satiksmes dalībnieki, no kuriem īpaši mazaizsargātākie noteikti cietīs? Kas tas par remontu, ja objekts padarīts par SLIKTĀKU, nekā bija?

Maks , 2019-06-07 10:48:01

Subjektīvo viedokļu te daudz, bet varbūt kāds ceļinieks var savu artavu te dot? Bužer, varbūt jūs?

arī šoferis , 2019-06-07 11:02:06

Izskatās vairāk pēc nelietderīgas līdzekļu izlietošanas, tā nav ilgtermiņa plānošana un domāšana. Manuprāt, ja naudas nepietika visam posmam, tad varēja vismaz trešdaļu vai pusi salabot. Šobrīd iegūts ceļa segums, kurš ir sliktākā stāvoklī, kā labi uzturēts grants ceļa segums (no braukšanas viedokļa). Kā arī plānojot ceļa remontu nepadomāt par gājēju un velosipēdistu plūsmas novirzīšanu pa atsevišķi izbūvētu celiņu. Arguments par finansējuma nepietiekamību neiztur kritiku apskatoties degvielas akcīzes cenu, ceļa nodokli un citiem maksājumiem.

SMaiDs , 2019-06-07 12:20:42

paprasiet Helmanim , viņš jau speciālists visās jomās! Kāda starpība ceļs , meliorācija, sports,veselība, celtniecība - viņš par visu ir eksperts

to SMaiDs , 2019-06-07 14:08:55

Barkevičs E. deputāts, kurš pārstāv lielu iedzīvotāju skaitu toties tagad eksperts Ķeguma apkārtnē. Varbūt viņš, atrodoties domes sēdē Ogrē, var ko skaidrot. Vismaz aptuveni, jo izpilddirektors (Ķegumā) - skats no malas, neiesaistītā tieši persona.

jautājums ekspertam , 2019-06-07 14:32:49

Rakstiet Ikškiles valdībai par tādu halturu jo tas ir viņu novada teritorijā un par visiem celiem ir atbildīgi VALSTS CELI

Tas tā , 2019-06-07 14:47:16

Liekie akmeńi büs noslaucìti uz nomales .
Bet asfalta kvalitâte gan pašvaka !
Kas Tur ir büvuzraugs ?

Daroźńiks , 2019-06-09 07:35:23

Piedalies diskusijā

Atzīmējot opciju Atcerēties mani Jūsu vārds un e-pasta adrese tiks saglabāti, un turpmāk, komentējot rakstus vai veicot ierakstus forumā, nebūs jāievada pa jaunu.
x aizvērt šo paskaidrojumu
(?)
 

Ogrenet