Dimantu kalns

Mēbeles Ogrē

Mani pārsteidz pakalpojumu kvalitaate Latvijaa vispār. It īpaši Ogrē.
Ja Jūs vēlaties iegādāties mēbeles Ogrē (veikalā "Top mēbeles" Bijušajā vairumtridzniecības bāzē) 'ņemiet to, kas ir pieejams uz vietas, jo ja jūs vēlēsieties pasūtīt tas var ilgt vairākus mēnešus, turklāt Jums laipni palūgs priekšapmaksu. Man gadījās šāda ķibele un vēl pat līdz šim brīdim neesmu dabūjis savu pasūtījumu. Turklāt katrreiz kad griežos veikalā jautāt kad būs, man atbild, ka nākamajā nedēļā un tā tas turpinās jau ilgu laiku.
Pateikt kad īsti būs ne viens nevar.
Domāju ka šāda situācija nav normāla, un tas var notikt tikai apstākļos kad nav pietiekamas konkurences.
Katrā ziņā šajā mēbeļu veikalā Ogrē, vairs negribētu iepirkties!

P.S.
Normālā situācijā katrs klients vēlās saņemt kvalitatīvu pakalpojumu atbilstoši samaksai.
Kvalitatīvs nozīmē: "Tieši to ko klients vēlās un tieši tad kad viņš to vēlās"!
Attieksme pret klientiem ir ārpus kritikas, ne viens ne ko nezin un nevar pateikt.

Niks , 2007-02-08 14:20:29

Tas pac i arī Gittā :D Tikai ik pēc pāris nedēļām pasaka, ka "nav pasūtītā auduma, jāpasūta cic".... and so on... un skat, 4 mēneši jau apkārt :D
Nafig! Ta jau labāk uz Rīgu. Par transportiņu samaxā, zato zini, ka to mēbeli dabūsi

Laiskaa , 2007-02-08 14:33:36

Man bija līdzīgi,bet līdz priekšapmaksai vēl nebiju tikusi,kad sapratu-mēbeles jāpērk Rīgā,tā arī izdariju!

Anda , 2007-02-08 17:03:57

Es nevienam neieteiktu pirkt mēbeles gittā. pirmo reizi iegrābos ar stūra dīvānu, kurš visus defektus sāka rādīt pēc divu nedēļu lietošanas. nezinu ar kuru galu domāju, bet nopirku pie šiem vēl arī kumodi, kura izjuka pēc nedēļas9 visas atvilknes sakrita "glītā" kaudzītē. daudzas reizes gāju sūdzēties un pieprasīju, lai atsūta kādu meisteru, bet tā arī nesagaidīju :((( Rezultātā uzaicināju pazīstamu galdnieku, lai atnāk paskatīties Gittas glauno kumodi. galdniekam palika lielas acis, kad šis ieraudzīja šo mēbeli, teica, ka neviens normāls meisters mēbeles tā netaisa, jo ja ir tik lielas un dziļas atvilknes tad grīda viņas ir jātaisa no kaut kāda materiāla, kurš ir izturīgāks nekā finieris, otkārt pats karkass esot par lielu( tieši tāpēc tās atvilknes arī esot sakritušas kaudzē). Starp citu tas kumodes modelis vēl nav izņemts no pārdošanas un tiek piedāvāts Gittā, kura atrodas mālkalnes pr. 3. Neiegrābjaties!!!!!

delfa , 2007-02-08 17:25:48

Kas Elvi iekšā ir par mēbeļu veikaliņu? Šie man pigorus ar krēsliem taisīja. Rīt, rīt, parīt, pēc nedēļas, pēc mēneša, pēc diviem .....

Pepins , 2007-02-08 17:59:03

Elvī arī ir Gitta

delfa , 2007-02-08 17:59:50

Šāda situācija nav tikai ar mēbelēm vien, arī būvmateriālu veikalos darās TIEŠI TAS PATS! 'Ja konkrētajā brīdī veikalā nav nepieciešamā priekšmeta vajadzīgajā skaitā (m, m2, krāsā, rakstā u.tt.), tad labāk uzreiz atsakieties no šī pirkuma, jo paļauties uz laipno tekstu ''Tūlīt sazvanīsimies ar bāzi. Jā, bāzē ir šī prece un rītdien mēs atvedīsism:):)'''nedrīkst. AIZMIRSTIET un meklējiet nākamo sev tīkamo pietiekamā daudzumā.
Trakākais tas, ka aizbraucot uz Rīgu, ieraugat plašāku izvēli un par adekvātām cenām, nevis ar Ogres nesaprotamo uzcenojumu.
T

@ , 2007-02-09 07:08:03

Tāpēc esmu, biju un būšu par veikalu būvniecību Ogrē. Iegūsim mēs, jo būs konkurence, plaša izvēle un nebūs diskusiju par gittas izturīgajām mēbelēm.

@ , 2007-02-09 07:12:14

Varētu padomāt , ka Rīgā dīvāni ir mīkstāki:) Ražotāji ta vieni un tie paši..........:)

Laiskaa , 2007-02-09 10:41:31

iesaku uzrakstīt prasības pieteikumu lai atgriež samaksāto naudu 2 eksemplāros, vienu atstāt veikala vadītājam, otru - uz kura parakstījies par saņemšanu veikala vadītājs, pēc nedēļas ja nav ne preces, ne naudas aizsūtīt patērētāju tiesību aizsardzības centram. viņi tad arī izjās un slēgs to kantori.

amok , 2007-02-09 11:06:35

situācija izrādās ir tāda pati ar aizkaru audumiem .Neiesaku iegriezties Mālkalnes pr.26-sola audumu jau no decembra sākuma ....

žeņa , 2007-02-09 14:56:37

un ne tikai ar aizkaru audumiem....neieteiktu iet uz aizkaru salonu Brīvības ielā 22 , jo īpašniece ir iedomīga, kura pat normālu taisnu malu nevar nošūt.

dinis , 2007-02-09 22:29:34

Nopersonīgās pieredzes, kapitālistu mēbeles ir kvalitatīvākas neka ražotās tepat Latvijā a cenas +/- vienādas

Sybase , 2007-02-09 22:34:34

"Varētu padomāt , ka Rīgā dīvāni ir mīkstāki:) Ražotāji ta vieni un tie paši..........:)"

Neiet runa par mīxtiem, nemīxtiem. Iet runa par piegādes kvalitāti un attiexmi pret klientu!!!
P.S. Man būs jāmaina nix, vai to izdarīsi Tu? :@

Laiskaa , 2007-02-12 11:07:29

Mans paziņa straadaa mebelju veikalaaa, aiz neko dariit esmu pie vinja paseedeejis un paskatiijies, kaa nu tas viss notiek.Peec shii piedziivojuma sapratu0paldies, nekad nestraadaashu par paardeveju!!!Kaapeec????Vienkaarshi shausmas, kaadi speej buut cilveeki!Saakas jau viss ar to, ka tikko ienaakushi veikalaa saak diikt atlaides, laikam uzskata, ka paardeveejam eest negribaas!peec tam, samaksaa iemaksu un peec kaadas nedeeljas saak zvaniities un runaat kaut kaadas muljkiibas par to, ka kraasa isti labi nepiestaav tapeteem un liidziigu murgu, Kaapeec???Zjeel naudinjas palika, vai izdariija kaadukaiteejumu un grib atkratiities.Un vainiigs nez kapeec paliek paardeveejs...Varbuut vajadzeetu paskatiities pashiem u sevi, kas esat par cilveekiem un tad te rakstiit kaut kaadas pretenzijas.

Janka , 2007-03-19 18:24:52

Njaa, GITĀ gaidīju aizkarus tieši 5 nedēļas un nesagaidīju. Lai gan solīja 7 darba dienu laikā. Biju diezgan ilgu laiku saprotoša, bet cik tad ilgi var ja, vairākas reizes pēc kārtas zvana un sola atbraukt pārmērīt (pazaudēti izmēri), bet neatbrauc un pat neatzvana.
Beigās nosplāvos un pasūtiju laikam Mālkalnes 26 (tajā Gerkena mājā). Nokavēja tik 2 dienas, bet tik smuki sašūts, esmu sajūsmā. Cena arī lētāka.

burkaaa , 2007-03-25 18:04:18

"Tieši to ko klients vēlās un tieši tad kad viņš to vēlās"!- super....mēbeles var izgatavot "uz sitiena" ,tauta attopieties no savas uzputības, iedomības, un "paceltiem pirkstiem"pret sauli...paskataties kā Jūs (mēs)uzvedaties ...varbūt pie 'veikalnieku attieksmes esat (esam) paši vainīgi...

XL , 2008-02-27 23:46:40

piekrītu XL. Kaut arī taisnība ir ko sola ja nevar izpildīt noteiktajā laikā. Bet pārsvarā vainīgas ir rāžojošās rūpnīcas kuras nevar iekļauties termiņos. Pats strādaju mēbeļu veikalā Liepājā un zinu ka rūpnicas ļoti bieži neiekļaujas termiņos un mēs esam tie kam ir jārunā ar klientiem.

randoms , 2008-05-12 17:52:04

export furniture exhibition
www.divacoco.com

smith jung , 2010-09-04 17:11:42

Piedalies diskusijā

Atzīmējot opciju Atcerēties mani Jūsu vārds un e-pasta adrese tiks saglabāti, un turpmāk, komentējot rakstus vai veicot ierakstus forumā, nebūs jāievada pa jaunu.
x aizvērt šo paskaidrojumu
(?)