Atkal TOP

Vakar iegaaju veikalaa TOP iepirkties.Ar daziem pirkumiem dabuuju staaveet garaa jo garaa rindaa,jo straadaaja tikai divas kases.Kur ir paareejas kasires no septinaam? Vienu no vinaam redzeju pie alkohola pudeles stumdot.Tas ir jaadara tad,kad rindas garas?Un ari apsargu nevienu neredzeju,lai pajautaatu.

pirceeja , 2013-10-07 15:59:33

Vai kāda te viena kundzīte.. Pati varēji iet pie kases.
Bet, ja nopietni, gadījumā ja nepatīk pakalpojums, ko nodrošina veikals, tad tā nav spiesta lieta. Lūdzu, brauc uz Maximu, Elvi, Iki...! Ko var čīkstēt un pīkstēt, un sūdzēties? Nu dara kā grib, nu. Grib iesēdina kasieres, negrib nesēdina. Nav valsts iestāde, kurai Tu vari pārmest par savām tiesībām kā nodokļu maksātāja.

ono , 2013-10-07 16:08:00

A tu aizej uz Maximu(pie sliediem).Tur ir norma-no četram kasem labaka gadijuma strada divas kases.Un visi pacietigi stav rinda.Un neviens nepikst.A TOPa...ja slikts jums visiem tas TOP.Tur strada ļoti forši,sirsnigi cilveki.Kuri tevi,pirceeja,izlutinaji.

to pirceejai , 2013-10-07 17:03:05

Ikdienā braucu iepirkties tikai uz TOP. Uzskatu, ka tas ir labākais pārtikas veikals Ogrē. Viss ir svaigs un personāls arī daudz maz jēdzīgs. Kam nepatīk lai iet uz Mahimu. :)

xtm , 2013-10-07 17:45:39

Es ari maksaaju nodoklus un ar saviem pirkumiem paliidzu veikalam,un prasu labu attieksmi pret sevi,un man ir tiesiibas iepirkties tur,kur gribu,bet uz Maksimu ejiet pasi.

pirceja , 2013-10-07 17:54:14

KLIENTAM nekad nav tasnība , bziesa aksioma . Kaut LV muļki māca savādāk.

Lunis , 2013-10-07 18:08:05

prasiet labāk labu attieksmi pret darbiniekiem, viņi arī ir cilvēki

visur iepērkos , 2013-10-07 23:07:04

To pirceeja:Ak tu nabadzīte...Gabals tev nenokrita,kamēr stāvēji rindā???Labāk ej strādāt,nevis čīksti te.Nokaunies,fuj tev.

xxx , 2013-10-07 23:54:14

Visslabakais veikals ir TOP un tai damai ar parakstu -pircejs tiesam nav ko darit, raksta stulbumu,ja Topa ir rinda vina momenta beidzas.

Biruta , 2013-10-08 01:02:40

preoblēma ir LV ekonomiskajā situācijā, veikals bija spiests samazināt darbinieku skaitu, jo, sākoties ktrīzei, jūtami samazinājās pircējus skaits, tāpat pirkuma lielums, tāpat sākās cenu dempings, respektīvi, ciņā par izdzīvošanu preču cenu bija jāsamazina (kaut cik necik). Tika atbrīvoti plauktu krāvēji un šis darbs piekabināts kasierēm. Darbinieks izmaksā daudz, alga, nodokļi .... Savā ziņā tas ir arī veids, kā TOP augšgals, krīzes situācijā saglāba savas pakaļas un savus ienākumus, bet nu pircējam uz tā rēķina jāpastāv rindā ilgāk. Man ar nepatīk stāvēt, bet nu pieliekam precēm cenas (ja esam spējīgi maksāt), un būs visās kasēs kasieres.

Una , 2013-10-08 09:00:59

Pircēja - mani ļoti patika TOP veikals, pārdevējas jaukas un kulinārija garšīga, bet kopš gadijuma ar sapelējušiem pīrāgiem vairs tur neiegriežos un neuzskatu ne viņus ne sevi par zaudētājiem. Jo taisnība ir katram no mums. :)

Zaķis , 2013-10-08 09:14:07

Pircēja, nez kā gan Tu ar saviem pirkumiem palīdzi veikalam?
Tie 150Ls mēnesī, ko iespējams iztērē Topā ar savu pārgriezto ģīmi, spēj tikai sagandēt dzīvi citiem. Vai pārdevējas nav cilvēki, kurām ir daudzi pienākumi, darot ne tikai savu darbu kasē, bet aizvietojot arī savas kolēģēs, kuras šajā laikā ir uz slimības lapas?

Neba Tev nekad nekas nav nogājis greizi savā darbā.. Nē, nu varbūt Tu esi iedomājusies, ka veikals ir aprīkots ar sensoriem, kurš automātiski izsauc 5 kasieres, kad rinda ir garāka par 5 cilvēkiem. It kā nezinātu, kā dzīvē notiek - vai nu nav neviena, vai pēkšņi visi vienlaicīgi. To taču arī jākonstatē, jādeliģē. Savas 10min paiet..

Kādēl cilvēki ir pieraduši uzskatīt, ka visi viņiem kaut ko ir parādā? Privātajam biznesam nav Tev jāizdabā. Ja uzņēmums maksā zemākas algas, tātad tas rēķinās, ka trūks darbinieku, ka pieklibos apkalpošanas ātrums, bet tāda ir viņu politika.

Un ja jau raksti ''Atkal TOP'', nu ko Tu tur velcies?! Varu tikai ieteikt iepirkties Maximā. Tops ir mans iemīļotākais veikals Ogrē, un tādas īgņas tur negribētu satikt.

ono , 2013-10-08 10:14:59

Pirmkaart,tu ONO nezini,cik es teereju veikalaa,un vai man ir paargrieZts (tava pareizrakstiiba) giimis,to tu neesi redzeejusi.Kasireem jaadara savs darbs,nevis jaaloznaa pa paluktiem.Es neuzskatu,ka man kaads kautko paraadaa,bet privaatajam biznesam veel jo vairaak ir jaacensas apkalpot pirceejus kvalitatiivi ja grib nopelnit pats un,protams,maksaat darbiniekiem.Taada politika ir absurda,kaa tu ONO izsakies.Nu arii ,kur man iepirkties,nenoraadiisi!

pirceeja , 2013-10-08 16:07:29

A kā parezi rakstīt- pargrieZts vai pargrieSts?

Krievuška , 2013-10-08 16:54:48

Ko Tu cilvēk,vari cepties par muļķībām.Nu kur Tev tā jāskrien,zārkam garām tak nepaskriesi.Nomierinies-pastāvi rindā,dziļi ieelpo,pasmaidi,izdomā ,ko ģimenei taisīsi vakariņās,varbūt vēl kaut ko aizmirsi ielikt iepirkuma ratos.Pārdomā dienas un vakara plānu,un tad mierīgi krāmē preci uz lentas.Tici man arī Tev uzsmaidīs,un laipni apkalpos.Aizbrauc uz Franciju,Vāciju ...un paskaties,kādas tur ir pircēja un kasieres attiecības,neviens NEKUR nesteidzās,aprunājās,uzsmaida,pajautā kā iet untt....Katram ir savas problēmas,katrā vietā ir savi kārtiibas noteikumi.varbūt kasieres slimo/Varbūt ēd pusdienas/varbūt steidzami jāizliek prece,lai Tev būtu ,ko nopirkt untt....Ja nepatīk topā,ej uz betu,iki,elvi,tur nekad nav rindu,un tevi apkalpos nevīžīgas,nelaipnas pārdevējas,kuras nezinās kodus,nemācēs paskaidrot,kā ievadīt zz untt...Tās kā,mīļā,padomā pirms te ķengāties,un paskaties uz sevi no malas.Vai esi pelnījusi,lai tevi ātri un laipni apkalpo.Dots devējam atdodās.

to pirceejai , 2013-10-08 20:36:38

Vai, cilvēks mīļais, man komentāru vairs nav..

ono , 2013-10-09 10:26:47

Patiesībā kasierēm ir gan jāskraida pa plauktiem - vismaz lielākajā daļā veikalu, jo ja kkam beigsies termiņš, vai nebūs par īsto cenu pārdots, maksās no savas kabatas. Vispār neapskaužams darbs, tāpēc nekad nedusmojos uz viņām.

Ilze , 2013-10-09 13:09:01

To pirceeja::Tev derētu aiziet paārstēt savus nervus..Jo izskatās,ka esi nervoza..Tu pati negribi aiziet pastrādāt veikalā par kasieri???Lai uzzinātu,cik smags darbs ir kasierēm...Es esmu strādājusi par pārdevēju-kasieri un zinu cik tas ir smagi.Jo kasieres ir cilvēki,nevis roboti.Un kasieres dara to darbu,ko viņiem liek vadītāja.

xxx , 2013-10-09 16:23:18

Tik daudz gudru padomu,ka nezinu vairs uz kuru veikalu iet iepirkties.Labi.ka tik daudz konsultantu.

pirceeja , 2013-10-12 15:54:26

Palasiju komentārus un nodomāju,kāpēc gan kasierēm jāatbild par realizācijas termiņiem? Ko tad dara prečziņi,zāles darbinieki,kas ir viņu tiešie pienākumi galu galā!? Un taS viss pa vienu algu!? Nu,mīļie,te jau darbs Patērētāju tiesību qaizsardzībai! Vai kasieriem nepietiek ar atbildību par naudas darbībām kasē?

es! , 2013-10-30 00:54:14

Tu caca vispār esi strādājusi? Steidzies no manikīra uz frizētavu? Var redzēt, ka Tev nekam nav laika, tomēr padalīties forumā ar saviem iespaidiem ir laiks. Pastrādā pati veikalā un tad redzēsi kā tas ir!

tas arī pircējai , 2013-11-16 22:10:23

Piedalies diskusijā

Atzīmējot opciju Atcerēties mani Jūsu vārds un e-pasta adrese tiks saglabāti, un turpmāk, komentējot rakstus vai veicot ierakstus forumā, nebūs jāievada pa jaunu.
x aizvērt šo paskaidrojumu
(?)
 

Ogrenet