Dimantu kalns
Atgriezties pie raksta

Labojot bijušo saimnieku kļūdu, "Ogrenet" atsauc nepatiesu informāciju

Izjūtot atbildību par medija (portāla ogrenet.lv) bijušās vadības lēmumiem, interneta portāls "Ogrenet" atsauc pirms trim gadiem publicētajā rakstā paustās ziņas, kas ceļ neslavu Ogres novada domes Tautsaimniecības komitejas vadītājam Andrejam Ceplītim, Ogres novada domes priekšsēdētājam Edvīnam Bartkevičam un partijai "Ogres novadam".


2009.gada 27.maijā "Ogrenet" publicēja rakstu "Oficiāli pierādījumi liecina: partijas "Ogres novadam" biedri nodarbojas ar atklātu zagšanu un krāpniecību, izsaimniekojot pašvaldības līdzekļus", kur bija pausti šādi apgalvojumi:
-"... partijas "Ogres novadam" biedri nodarbojas ar atklātu zagšanu un krāpniecību, izsaimniekojot pašvaldības līdzekļus";
-"Andrejs Ceplītis kopā ar domes priekšsēdētāju izstrādā plānu, kā apkrāpt pašvaldību";
-"lai izkrāptu naudu no pašvaldības budžeta, uzņēmējs Andrejs Ceplītis, kurš ir arī Ogres mēra Edvīna Bartkeviča partijas biedrs, veica dažādas mahinācijas un savu plānu arī īstenoja";
-"[partijas] "Ogres novadam" biedriem personiskais labums svarīgāks par likumu ievērošanu";
-"[partijas] "Ogres novadam" biedriem un deputāta amata kandidātiem, kuri ļoti labi apzinājās, cik nelikumīgi rīkojās, toreiz svarīgs šķita savs personiskais labums";
-"... notikusi apzināta pašvaldības līdzekļu izsaimniekošana, kur piedalījusies gan domes vadība, gan uzņēmēji, kuri, neskatoties uz paveiktajām nelikumībām...".


Atsaukt šos izteikumus "Ogrenet" lika Ogres rajona tiesas spriedums jau 2011.gada 3.janvārī, taču domēna toreizējie īpašnieki SIA "OgreNet" un tā lietotāji SIA "Pirmā kompānija" prasību ignorēja.


2011.gada vasarā, kad portāls "Ogrenet" nokļuva tā pašreizējo saimnieku SIA "Ogres balss" īpašumā, pārdevējs SIA "VBL Baltic" rakstiski apliecināja, ka portāls nav apgrūtināts ne ar kādām tiesībām un pienākumiem, uzņēmums "VBL Baltic" nav iesaistīts nevienā tiesas procesā, strīdā, prasībā, jebkādā citā norisē, kuras rezultātā varētu tikt pieņemts lēmums saistībā ar portālu un izvirzītas papildu prasības tam.


Diemžēl tagad "Ogrenet" vadība spiesta atzīt, ka šī informācija izrādījusies maldinoša.


Būdama domēna vārda "ogrenet.lv" lietošanas tiesību pārņēmēja, SIA "Ogres balss" izjūt atbildību par medija bijušo vadītāju rīcību un vēlas apliecināt uzticību profesionālās ētikas pamatprincipiem. Tādēļ "Ogrenet" atzīst iepriekš minētos apgalvojumus 2009.gada 27.maijā publicētajā rakstā par nepatiesiem, godu un cieņu aizskarošiem un atvainojas A.Ceplītim, E.Bartkevičam un partijai "Ogres novadam".

Materiāls drukāts no portāla Ogrenet: http://www.ogrenet.lv/ogre/aktualitates/21110

2012.08.09. 20:03, Aktualitātes
Ogrenet

Šo rakstu nav iespējams komentēt