Atgriezties pie raksta

« Vai cīņa ar nelegālajiem pārvadātājiem tiešām ir bezcerīga?

2014. gada 2. septembrī, 10:34, Aktualitātes
Dzintra Dzene, "Ogres Vēstis Visiem"

Komentārirādīt komentārus augošā secībā

ŠERLOX H no PSRS, • 2019. gada 5. novembrī, 11:48
BEIDZ murgot un sāc VEIKT cilvēkiem ērtu regulāru PAKALPOJUMU. Sen vajadzēja tāpat kā Igaunijā sab. tr. daļu atdot arī privātajiem. Ogrē - kā parasti- monopls padomju STILĀ- dzīvāks par dzīvu !!!
Meldra • 2019. gada 5. novembrī, 00:48
Jā, par octām reizēm cilvēki vienkārši laikus neaizdomājas. Un tad avārijas situācijā met uz pirkstiem, kurš nu vainīgais. Labāk uzreiz būt nosegtam ( https://www.manapolise.lv/ ) un vismaz nedaudz ar mierīgāku sirdi ie stūres sēsties.
Evita • 2014. gada 10. septembrī, 13:21
Man ir bijis tas gods mēģināt...tieši uzsveru MĒĢINĀT tikt uz darbu no rīta pēc 6iem ar Ogres autobusa reisu. Gribētu dzirdēt godīgu atbildi, cik reizes autobuss kavējās, bija salūzis un vietā tika nosūtīts pasažieru daudzumam nepiemērots transports. Ja reiz Ogres autobuss nespēj nodrošināt pasažieru pieprasījumam atbilstošu servisu un kvalitāti, tad varbūt jāļauj tas darīt tiem, kuri spēj.
bebri • 2014. gada 9. septembrī, 12:04
kas tev liedz piedalīties konkursos?
Orient Express SIA • 2014. gada 9. septembrī, 11:25
Esam nosūtījuši mūsu atbildi "Ogres Vēstis Visiem" un ogrenet.lv, gaidam atbildi par publikāciju. Šo atbildi var izlasīt mūsu mājaslapā ogresekspresis.lv. Vienmēr Jūsu, Orient Express SIA
Pasžiere • 2014. gada 8. septembrī, 20:37
Kas traucē Ogres Autobusam arī piedāvāt tādu pakalpojumu? Kur jūs bijāt visus šos gadus, kad neviens nebrauca pa Malkalnes ielu uz Rīgu??? Tie ienākumi būtu jūsu un jau sen. Bet negribējās jau pūlēties dēļ mums, pasažieriem. Tagad esmu ļoti apmierīnāta ar Ogres Ekspresa pakalpojumiem. Vēlu vieņiem pastāvēt un attīstīties. Taču Jums, Bērziņa kungs, novēlu vairāk domāt par pasažieru ērtībam, tad arī ienākumi vairosies.
Andris • 2014. gada 6. septembrī, 15:06
Ja man būs "Ogre autobus" busiņš 6:20 pie kartonfabrikas pieturas un aizvedīs mani līdz Origa tad nav problēmu izvēlēšos to :) Savukārt kamēr tas nav tikmēr braukšu ar man ērtu transportu. Loģika ir elementāra: es esmu pierakstīts Ogrē līdz ar to mani nodokļi nokļūst Ogres budžetā tad kāda velna pēc ar maniem nodokļiem subsidēts pārvadājumu uzņēmums nevar parūpēties par manām ērtībām? Proetams ka atbildes nebūs ;)
pasažiere • 2014. gada 4. septembrī, 19:59
Cien.Bērziņa k-gs! Vairrākkart rakstā miniet - kurš gan nevētos izmantot lētākus pakalpojumus. Patiesība it tāda, ka ne jau lētums liek mums izmantot šos pakalpojumus, bet gan ērtības, ko tiei mums sniedz. Ja izmantojot Jūsu uzņēmuma pakalpojumus pasažieri redz no vilciena loga aizejošu autobusu, vai nu aulēkšiem skrienam uz mūzikas skolu, lai paspetu ielekt pa pēdējām durvīm, vai lielāko tiesu esam spiesti ar mašīnu braukt uz centru un tad uz Rīgu.Patiesība ir tāda, ka Jūsu uzņēmums strrādā tā, kā Jums tas ir ienesīgi, bet ne tā, lai tas būtu izdevīgi pasažieriem. Piedāvājiet mums tādus pašus pakalpojumus, kaut pat tie būtu dargāki, mēs brauksim un Jums nevajadzēs prasīt dotācijas no valsts. Ar cieņu, vēlot veiksmi Jūsu vadītajam uzņēmumam!
<Nelegālajai pasažierei • 2014. gada 4. septembrī, 16:16
Pieņemsim, ka Jūs būtu ieguldījusi laiku, pūles un piedalījusies kādā konkursā, uz kaut ko iegūstot ekskluzīvas tiesības. Kā Jums patiktu, ja kāds, sajuzdams peļņas iespējas, sāktu izmantot šīs jūsu tiesības bez visādiem konkursiem un smietu Jums sejā? Vai arī tad Jūs teiktu, ka viss ir ok, ka tik citiem labi utt..? Nevis Bērziņš, bet Jūs šiet manuprāt nodarbojaties ar demagoģiju. Rakstā teikts,ka Autotransporta direkcija uz sešiem mēnešiem apturējusi Orient Express licenci. Tātad, laikam jau šim solim bija visnotaļ nopietns pamats jeb Jūs aicināt turpmāk neticēt un ignorēt valsts institūciju lēmumus? Cik tālu tad mēs visi nonāksim?
krape • 2014. gada 4. septembrī, 15:59
Jūs te visi viens par otru skaņāk kliedzat un vaimanājat, cik grūti tikt līdz Ogres autoostai vai vilcienam un autobusu obligāti vajag no kartonfabrikas rajona, bet es esmu laimīgs,ka no Krapes ir vismaz viens autobuss. Ko man tagad darīt? Es arī gribētu autobusu pie piecpuses rītā un vakarā! Vai es neesmu cilvēks, vai nedzīvoju šajā pašā valstī, vai man nevajag uz darbu? Kāpēc tas jūsu karsti aizstāvētais Ogres ekspresis nebrauc uz Krapi?
kaimiņienei • 2014. gada 4. septembrī, 11:26
cilvēki dara, bet Bērziņfane - žultsvecene "kaimiņiene" kviec kā suņa - vārnas hibrīds, valsts līdzekļu šķērdētāju komandu aizstāvot.
Minna-kaimiņienei • 2014. gada 4. septembrī, 10:58
Konkursā vajag piedalīties tiem. kuri prasa dotācijas, par ko uzturēt lielu administratīvo personālu un iespējams dauzd citu ekskluzīvu tēriņu.!!!!
zika • 2014. gada 4. septembrī, 10:29
Mani interesē tikai tas, ka mikriņš brauc un man ir ērti ar to braukt.
kaimiņiene • 2014. gada 4. septembrī, 10:27
Maršrutus plāno un apsaimnieko Auto Transporta Direkcija,Rīgas plānošanas reģions!Viņi domā kurus reisus vajag,kurus nevajag. Pasžieru pārvadātājiem("Nordeka",CATA,LAP,tai skaitā visu zākātais Bērziņa kungs ar"Ogres autobuss'',utt.) izpildot drakoniskas prasības (reizēm pat par cenu,kas ir zem pašizmaksas kā LAP,Sabiedriskais Transports)jānovinē konkurs lai iegūtu tiesības šos maršrutus apkalpot.Tākā šie uzņēmumi saņem valsts dotācijas(bieži nepietiekmā apjomā),tad revīzijas un auditi ir ļoti bieži.Mūsu valstī pasažieru pārvdājumu tirgus ir REGULĒTS!!!!!!Ja Orient Express grib braukt,lai piedalās konkursos un izpilda visas prasības.(gribu redzēt kā tas izdosies)Lai iegūtu oficālu maršrutu MRS-RĪGA(kā pašlaik brauc mikriņš) vācat parakstus un sūtat ATD,pierādat,ka tas būs rentabls,tad varbūt atvērs(Ķēpa liela).Beidzat vienreiz vārīties,bet sākat kaut ko darīt!!!!!
Nelegālā pasažiere • 2014. gada 4. septembrī, 08:59
Ļ.cien. Dzenes kundze un Godātie Bērziņa kungs un Fišeres kundze! Apgalvot sabiedriskajos mēdijos, ka kāds nemaksā nodokļus, kā tas apgalvots laikrakstā Ogres Vēstis visiem 2014.gada 29.augusta numurā rakstā ”Vai cīņa ar nelegālajiem pārvadātājiem tiešām bezcerīga”, drīkst tikai uz apstiprinātiem faktiem un tikai tiesību sargājošās iestādes. Domāju, ka būtu lietderīgi veikt auditu, vai valsts kontroles pārbaudi arī SIA Ogres Autobuss tāpat kā tas izdarīts Rīgas satiksmē, Ogres pašvaldībā un vēl virknē pašvaldību, un pārbaudīt, cik lietderīgi tiek izlietotas valsts un pašvaldību dotācijas (kuras nāk arī no manis un citu iedzīvotāju maksātajiem nodokļiem- tas ir pašvaldību budžets sastāv arī no strādājošo maksātā Iedzīvotāju ienākuma nodokļa jeb algas nodokļa). Esmu pārliecināta, ka atklātos pārkāpumu, necaurspīdīguma un nepamatotu izdevumu. Diemžēl personīgi esmu saskārusies, kad „SIA Ogres Autobuss” šoferi vēlajos reisos izsit biļeti ar nulles vērtību, lai gan esmu samaksājusi par braucienu pilnu cenu. Cik zinu šādus braucienu , tā saucamajiem legālajiem pārvadātājiem valsts dotē 100% apmērā. Mūsu valstī diemžēl kopš esam atguvuši neatkarību, visa attīstība ir ļoti haotiska, tajā skaitā ar sabiedriskajā transportā, likvidētas darba vietas lielākajā daļā Latvijas teritorijā, palikušas tikai Rīgā un lielākajās Latvijas pilsētās. Ja es, kā darba meklētājs esmu tomēr atradis šo darbiņu, tad man kā darbiniekam uz šo darbu jāierodas precīzi laikā un vietā, arī brīvdienās un svētku dienās. Lai tas tā notiktu man nākas izmantot sabiedrisko transportu, tāpēc esmu pateicīga (domāju, man piekrītis daudzi), ka kāds uzņēmējs to man piedāvā. Jau labu laiku atpakaļ „SIA Ogres Autobuss Bērziņa kunga personā ar putām uz lūpām” visiem pierādīja , ko arī atspoguļoja „Ogres mediji”, likvidēja daudz sabiedrībai vajadzīgus, bet ne visai rentablus maršrutu reisus, kā rezultātā brīvdienās un svētku dienās, lai nokļūtu darbā Rīgā jau plkst. 8-00 vai vēl agrāk (kur ir vislielākā iespēja strādāt Ogres novada iedzīvotājiem) vismaz no Ogresgala ( nerunāsim par citām apdzīvotām vietām bijušā Ogres rajona teritorijā., domāju, ka ir cilvēki, kas mēro tālu ceļa gabalu lai tiktu līdz Ogresgalam) līdz Ogres dzelzceļa stacijai ceļā jāmēro kājām, vai jāiegādājas auto (kas maksā dārgi), vai dzīvoklis tuvāk darba vietai ( arī dārgi) vai jāmeklē darbs ārzemēs, ko daudzi savu iespēju robežās jau ir izdarījuši, un kad lasu rakstu par nelegālajiem pārvadātājiem, tā vien liekas, ka Jūsu pārstāvētā avīze uz to mudina. SIA „Ogres Autobuss” iegūstot ekskluzīvās pasažieru pārvadājumu monopoltiesības, vispār pārstāj rūpēties par pasažieru ērtībām. Ogresgala iedzīvotāji daudzreiz lūguši pagarināt Ogres pilsētas 1. Un 8. Maršrutu līdz Ogresgalam, taču viens vienīgs pagarinājums tapa atceltā Ogre Ogresgals plkst. 21.10 maršruta vietā. Tagad kad, „SIA Ogres autobusam” ir parādījies konkurents ( it kā mūsu valstī ir brīvās konkurences apstākļi vai varbūt tomēr rekets valstiskā mērogā pieņemot normatīvos aktus, kur legālie pārvadātāji pat nedomā par sabiedrības vajadzībām - atvainojiet par tik skarbu formulējumu, bet dzīve diemžēl ir skarba padarīšana) Bērziņa kungs nu dzied citu dziesmiņu, bet varbūt vajadzētu izdarīt secinājumus un labot agrāk izdarītā kļūdas, uzlabot savu legālā pārvadātāja sabiedriskos pakalpojumus un rūpēties par sabiedrības ērtībām, nevis nodarboties ar demagoģiju, rakstīt valsts struktūrām sūdzības, lai kādu novāc no ceļa. Katrs uzņēmējs vēlas pelnīt, tāpēc biznesā ir nepieciešamas arī pelnošas pozīcijas ar ko segt zaudējumus ne tik ērtos maršrutos, ko dara arī Jūsu rakstā minētais nelegālais pārvadātājs. Manā skatījumā uzņēmējs ir izveidojis, laikam jau jāsaka nelegālajiem pasažieriem (varbūt drīz visa LATVIJAS TAUTA pārvērtīsies par nelegāliem savā zemē) ērtus un labus maršrutus, jo viņu popularitāte, cik saprotu, aug, ja jau nomelnošanai tiek iesaistīta prese. Ar cieņu Jūsu lasītāja - nelegālā pasažiere.
Minhauzens • 2014. gada 3. septembrī, 21:57
Es tik nesaprotu vienu no siem komentaru rakstitajiem. Proti-Ogre-Riga-Ogre marsrutu ,cik zinu, apkalpo Liepajas autobusu parks (ta vismaz stav rakstits bilete) Kada sakara pec breciet Berzina kungam virsu???????? Domaju, ka ar siem jautajumiem, kapec nav tadu reisu, butu javersas Liepaja un Autotransporta direkcija. Es personigi atbalstu tikai regularo pakalpojumu veicejus, jo domaju par nakotni.
zika • 2014. gada 3. septembrī, 19:19
Bet cilvēki vienmēr meklēs savas ērtības. Un pārvadātājiem tās būtu jānodrošina. Ja valsts uzņēmumi to nevar, lai ļauj privātajiem.
laukis • 2014. gada 3. septembrī, 13:49
kad sakas krize, tad iznema autobusus no saraksta, un cilvekiem no laukiem vel grutak bija tikt uz darbu, tagad krize skaitas ka ir pagajusi, uz laukiem tie marsruti ta ari nav atjaunoti.
Brīvais tirgus • 2014. gada 3. septembrī, 10:45
Lasu un brīnos, cik daudz ir tādu, kas savu ērtību dēļ atbalsta nelikumības. Mūsu valstī nav pasažieru pārvadājumu brīvā tirgus. Tad , grudrinieki, rakstiet,ierosiniet, lai šo tirgu atver. Vienīgi nevajadzētu aizmirst, ka tad uz lauku rajoniem, maršrutos,kur ir maz pasažieru, autobusi vispār nekursēs...
Edža • 2014. gada 3. septembrī, 10:20
Bērziņ!!! Lūdzu strādā! Noorganizē reisus no MRS uz Rīgu, nevis vazājies un sūdzies par grūto dzīvi!
«« Iepriekšējā lapa — pavisam 4 lapas — Nākamā lapa »»

Pievienot komentāru

        
 

Ogrenet