Atgriezties pie raksta

"Latvijas Pasts" arī Ogrē un Ikšķilē modernizē klientu apkalpošanu

"Latvijas Pasts" sācis daudzfunkcionālās klientu plūsmas vadības sistēmas "In-Out" ierīkošanu vēl 20 pasta nodaļās, tādējādi uzlabojot klientu apkalpošanas servisu, informē uzņēmums.

"Latvijas Pasts" uzsācis klientu apkalpošanas servisa uzlabojumu projekta nākamo kārtu, kas līdz 2017.gada oktobra sākumam paredz "In-Out" klientu plūsmas vadības sistēmas ierīkošanu vēl 20 pasta nodaļās: septiņas no šīm nodaļām atrodas Rīgā, bet trīspadsmit nodaļas – Latvijas reģionu pilsētās – Aizkrauklē, Bauskā, Daugavpilī, Gulbenē, Ikšķilē, Jelgavā, Jūrmalā (Kauguros), Kuldīgā, Ogrē, Preiļos, Rēzeknē un Smiltenē.  


Mūsdienīgās klientu plūsmas vadības sistēmas rindu mašīnas regulē klientu kustību pasta nodaļā, vienlaikus dodot iespēju klientiem pakalpojumu saņemšanai pieteikties arī attālināti, izmantojot "Latvijas Pasta" mobilo lietotni tālrunī. Tādējādi iespējams iepriekš uzzināt to klientu skaitu, kas arī vēlas izmantot attiecīgo pakalpojumu, ļaujot prognozēt attiecīgo gaidīšanas laiku. Savukārt brīdī, kad pienākusi rinda klientam trīs numurus iepriekš, mobilajā lietotnē parādās atgādinājums, bet, pienākot kārtas numuram, – paziņojums, pie kuras kases jādodas saņemt nepieciešamo pakalpojumu.   


"Latvijas Pasta" mobilajā lietotnē iespējams ne tikai attālināti pieteikties pakalpojumu saņemšanai pasta nodaļās, bet arī izsekot reģistrēta sūtījuma ceļam, kā arī sameklēt tuvāko pasta nodaļu, noskaidrot tās adresi, darbalaiku un pasta indeksu.


Latvijas Pasta mobilo lietotni lejuplādēt iespējams te: iOS vai Android. 


Pasta nodaļu saraksts, kur jau darbojas "In-Out" klientu plūsmas vadības sistēma un pakalpojumu saņemšanai iespējams pieteikties attālināti, aplūkojams šeit. Nodaļu saraksts, kur līdz 2017.gada oktobrim plānota "In-Out" sistēmas ierīkošana, redzams te.

Materiāls drukāts no portāla Ogrenet: http://www.ogrenet.lv/ogre/aktualitates/39394

10. augustā, 09:05, Aktualitātes
Ogrenet

Jaunākie komentāri

Liene • 12. augustā, 23:23
nav pareizs ka piezvana un ātri aiziet,man divreiz atnesa ierakstīto vēstuli un divreiz piezvanīja un ilgi gaidīja.Labi strādā pastnieks kurš nes ierakstītas vēstules.
Ogre-3 • 11. augustā, 18:28
Vakar Mālkalnes prospekta pastā viss bija kā vecos padomju laikos. Tieši pretī ieejas durvīm spilgti krāsota kundzīte vispār nesaprata ko un kāpēc jādara- laikam iesācēja. Viss būtu normāli, cilvēkam jāiemācās darbs, tikai.. tas neslēptais riebums pret darbu un klientiem viņas sejā un balsī! Izskatījās, ka dāmīte te nākusi noķert vēl pēdējo vilcienu ( veci), tā safrizējusies, sakrāsojusies, bet te kaut kādi veci muļķi ar savām pensijām un rēķiniem neliek mieru! Šai par lielu neapmierinātību kāda jauna sieviete,( laikam priekšniece, jo bija ļoti laipna un pieklājīga), regulēja krietni garo rindu, lai apkalpošana ritētu ātrāk. Līdz ar to vecās darbinieces arī centās strādāt daudz maz normāli.
Tā ir pieņemts • 10. augustā, 16:12
Lieta ir ļoti vienkārša ,ka tie darbinieki kuri strādā pasta nodaļās interpretē savus pienākumus kā kurš saprot,un vadītāji nesajēdz ka jāstrādā iedzīvotāju labā,nevis domāt,ka iedzīvotāji ir priekš viņiem,par kuriem var nirgāties

Pievienot komentāru

        
 

Ogrenet