Atgriezties pie raksta

« "Latvijas Pasts" arī Ogrē un Ikšķilē modernizē klientu apkalpošanu

10. augustā, 09:05, Aktualitātes
Ogrenet

Komentārirādīt komentārus augošā secībā

Liene • 12. augustā, 23:23
nav pareizs ka piezvana un ātri aiziet,man divreiz atnesa ierakstīto vēstuli un divreiz piezvanīja un ilgi gaidīja.Labi strādā pastnieks kurš nes ierakstītas vēstules.
Ogre-3 • 11. augustā, 18:28
Vakar Mālkalnes prospekta pastā viss bija kā vecos padomju laikos. Tieši pretī ieejas durvīm spilgti krāsota kundzīte vispār nesaprata ko un kāpēc jādara- laikam iesācēja. Viss būtu normāli, cilvēkam jāiemācās darbs, tikai.. tas neslēptais riebums pret darbu un klientiem viņas sejā un balsī! Izskatījās, ka dāmīte te nākusi noķert vēl pēdējo vilcienu ( veci), tā safrizējusies, sakrāsojusies, bet te kaut kādi veci muļķi ar savām pensijām un rēķiniem neliek mieru! Šai par lielu neapmierinātību kāda jauna sieviete,( laikam priekšniece, jo bija ļoti laipna un pieklājīga), regulēja krietni garo rindu, lai apkalpošana ritētu ātrāk. Līdz ar to vecās darbinieces arī centās strādāt daudz maz normāli.
Tā ir pieņemts • 10. augustā, 16:12
Lieta ir ļoti vienkārša ,ka tie darbinieki kuri strādā pasta nodaļās interpretē savus pienākumus kā kurš saprot,un vadītāji nesajēdz ka jāstrādā iedzīvotāju labā,nevis domāt,ka iedzīvotāji ir priekš viņiem,par kuriem var nirgāties
anna • 10. augustā, 12:15
Ka tikai tā modernizācija neaiziet galīgi šķērsām,pieredze jau iegūta Stradiņos!
patiesa • 10. augustā, 10:33
Ogre viens otrs pastnieks nepazīst ciparus un vēstules atstāj nepareiza adrese,arī ar sūtījumiem ir problēmas,jo ja cilvēks nestāv pie dzīvokļa ārdurvīm,pastnieks piespiež zvana pogu 1x un komentāri pazūd un pastkaste atrod uzaicinājumu ierasties pasta nodaļa ar ierakstu---n e b i j a. Majas
pastnieks • 10. augustā, 10:22
derētu reklāmas rullītis, kā tas reāli dabā izskatās, tad varēs salīdzināt praksē

Pievienot komentāru

        
 

Ogrenet