Atgriezties pie raksta

"LDz" sola uz Ogres stacijas perona izvietot soliņus

"OgreNet.lv" foruma sadaļā kāds lasītājs aizsāka diskusiju par soliņu nepieciešamību uz Ogres stacijas otrā perona, kas atrodas starp dzelzceļa sliedēm. Portāla redakcija sazinājās ar atbildīgo institūciju – VAS "Latvijas dzelzceļš (LDz) – un saņēma solījumu, ka šīs iedzīvotāju vēlmes tuvākajā laikā tiks piepildītas.

"Senās kūrortpilsētas Ogres fotogrāfijās [attēlu skatīt šeit; autora piezīme] redzams, ka Ogres stacijas 2. perons aprīkots ar soliņiem. Tas ir pa vidu peronam. Man daudzi cilvēki sirmos gados daudzreiz ir lūguš palīdzēt ieviest šādu solu. Kāpēc visā pilsētā tādus novietot var, bet veciem cilvēkiem "tāda greznība" uz perona nepienākas? Soli pazuda PSRS laikos?" diskusiju aizsāk lasītājs ar segvārdu "Sapratne".


Diskusijas dalībnieki ieteica vērsties ar nepieciešamo vēlmi gan vietējā pašvaldībā, gan jau pieminētajā LDz, kura pārziņā ir Ogres stacija un tās peroni.


Uzņēmumā vērsās arī portāla "OgreNet.lv" redakcija, rosinot rast iespēju izvietot uz 2. perona soliņus. Zinot, ka ik dienu ar vilcienu Rīgas virzienā dodas simtiem un, iespējams, pat tūkstošiem ogrēniešu, soliņu nepieciešamība varētu būt pat ļoti vēlama.


To uzsver arī lasītājs ar segvārdu "sanita": "Soliņi ļoti noderētu uz peroniem, jo vecākiem cilvēkiem ir grūti nostāvēt kājās... un, ja apsēžas pie stacijas, tad baidās nokavēt vilcienu, jo laiciņš paiet, kamēr aiziet uz peronu caur tuneli".


Jāpiebilst, ka uz otrā perona gan ir soliņi, taču tie atrodas pie tuneļa, kas ir samērā patālu no vilciena sastāva beidzamā vagona. Turklāt šo soliņu materiāls savu jau nokalpojis, koka detaļas ir satrunējušas.


"OgreNet.lv" nupat saņēma LDz Sabiedrisko un korporatīvo attiecību daļas mediju attiecību vadītāja/preses sekretāra Māra Ozola vēstuli, kurā pausts solījums īstenot iedzīvotāju vēlmes: "Līdz gada beigām vai nākamā gada sākumā soliņus uzstādīsim – lai apmeklētājiem būtu ērti".


Šajā pašā diskusijā (šeit) portāla lasītāji akcentē arī citas problēmas Ogres dzelzceļa stacijā, piemēram, stacijas slēgšanu vēl pirms beidzamā vilciena atiešanas un 2. perona nojumes apšaubāmais tehniskais stāvoklis.

Materiāls drukāts no portāla Ogrenet: http://www.ogrenet.lv/ogre/aktualitates/40330

7. decembrī, 14:54, Aktualitātes
Ogrenet

Jaunākie komentāri

vēsture • 10. decembrī, 10:33
крыша 2-го перрона - это памятник истории! Если начнут "реновировать", то такого точно не будет, появится очередная "стекляшка" или коробка, как на ст. "Иманта", на месте сгоревшего исторического здания. Остановки LDZ каждая имеет свое лицо!
nu protams • 8. decembrī, 22:39
Kas tad ziemā sēdēs uz tā soliņa. Viņš jau noteikti būs zem klajas debess, apsnidzis ar biezu sniega kārtu, apsalis un slapjš. Pie mums jau visus darbus dara ziemā, smieklīgi.
Andris • 8. decembrī, 15:19
Labāk būtu iekšpagalmus sataisījuši

Pievienot komentāru

        
 

Ogrenet