Atgriezties pie raksta

« Meklē risinājumus iedzīvotāju nokļūšanai uz t/c "Dauga" un "Rimi"

2018. gada 9. oktobrī, 16:24, Aktualitātes
www.ogresnovads.lv

Komentārirādīt komentārus augošā secībā

zuze • 2018. gada 16. oktobrī, 07:47
pie kam šoferiem būtu iespēja ieskriet kafiju padzert un cilvēcīgi uz tualeti aziet, tā ka nav ko daudz spriedelēt pagariniet 1. un 8. maršrutu
Paste • 2018. gada 11. oktobrī, 10:10
Dotējiet no mūsu nodokļiem • Vakar, 11:58 Kamēr TE strīdas, vakaros un dienas vidū, godavārds, šurpu-turpu gar jauno Krasta laukumu, gar ev.luterisko baznīcu pa Brīvības ielu kursē pustukši lieli autobusi kā siena šķūņi! Pustukši - es to saprotu ar 1, 2, 3, 4 pasažieriem jau Gadiem! Domājat, kāds kaut ko analizē - t.i. pasažieru plūsmu? Izdevīgāk pieprasīt un saņemt dotāciju! Tauta Visu redz, saprot un lielākoties noskatās līdz nākamajām vēlēšanām.
Vienkāršais • 2018. gada 11. oktobrī, 10:07
Ja esat tik gudri, tad paskaidrojiet - cik lielu summu gadā (EUR) izmaksā vidējās statistiskās vieglās automašīnas uzturēšana! Ar vidējo nobraukumu, vidēju vecumu, ar stāvvietu daudzdzīvokļu mājas pagalmā Ogrē, Latvijā? Un vēl - tiešām kājāmgājējiem no guļamrajoniem Ogrē šie veikali laikam taču "pēc definīcijas" nav domāti. To katrs, arī Domē saprot! Pašvaldības darbinieks neviens turp ar kājām nav gājis - var apgalvot droši!
ogreniete • 2018. gada 10. oktobrī, 22:38
KAPEC NEVAR BRAUKT 8, UN 1, MARSHRUTS LIDZ RIMI UN DUGAI, VIENALGA JAUNOGRE STAV ZINAMO LAIKU?!!!!
ierosme • 2018. gada 10. oktobrī, 21:24
pie katras mājas nevajag, sākumā informāciju var nodot, piemēram, caur māju vecākajiem, kas katrā kāpņu telpā var piespraust zīmīti; pēc tam jau to vairs nevajadzēs - kam vajadzēs, tie izmantos un brauks
>ierosmei • 2018. gada 10. oktobrī, 17:05
Vēl labāk būtu, ja tas autobuss piebrauktu pie katras mājas un vadītājs apstaigātu visus dzīvokļus, un aptaujātu iemītniekus vai kādam nevajag braukt uz veikalu.
ogreniete • 2018. gada 10. oktobrī, 13:44
Atbalstu autobusa maršrutu uz Daugu um Rimi
jurim • 2018. gada 10. oktobrī, 13:30
Ka tik ne arī. Cilvēki ir dažādi un dažāds ir viņu dzīvesveids. Zinu gana daudz cilvēku, kuriem nav auto, lai arī to var atļauties. Lielākā daļa ir pilsētu centros dzīvojošie, kur ikdienā uz darbu iet ar kājām vai ērts sabiedriskais, nav jādomā par auto novietošanu, TA utt. Tām reizēm, kad vajag, auto tiek īrēts. Jocīgi būtu īrēt auto, lai aizdotos 2,5 km uz Rimi :D Man arī nav auto, tāpēc uz Rimi dodos kājām un labprāt to darītu arī turpmāk, bet neiebilstu, ja būtu autobuss, līdz ar to varētu atļauties arī veikt lielākus iepirkumus vienā reizē.
pensionārs • 2018. gada 10. oktobrī, 13:25
Pensionāriem tur nav ko pirkt un nav par ko pirkt. Kas vajadzīgs eksistencei ir nopērkams "Maksima X".Ja ir vajadzības 1x mēnesī pastaigājoties aizejam ar savām kājām...! Tā būs pašvaldības nodokļu tērēšana veltīgi un autobuss būs tukšs,vai pustukšs.
uzskaitvedis • 2018. gada 10. oktobrī, 12:52
vidējā daudzdzīvokļu mājā no 100 dzīvokļiem automašīnas ir... dažuprāt - 100 dzīvokļos, jo mazi bērni vieni paši nedzīvo
juris • 2018. gada 10. oktobrī, 12:31
nesaprotu ir 21 gadsimts un jebkurs cilveeks var atljauties nopirkt sev automasiinu un aizbraukt uz veikalu,sabiedrisko transportu izmmanto tikai berni kuriem nav autovadiitaaja aplieciibas
yes • 2018. gada 10. oktobrī, 12:27
Autobusiem ir jākursē noteiktos maršrutos, nevis uz kaut kādiem šopingiem, kuri retam pircējam palaikam ir vajadzīgi. Kājām iet lielus attālumus ir veselīgi. Nav jāstiepj nopirktais rokās - tam ir mugursomas vai ratiņsomas. Kad Selvers kādreiz organizēja busiņus, tie bieži pie busiņa šofera dzīvesvietas stundām stāvēja un nekur nebrauca:)
ierosmei • 2018. gada 10. oktobrī, 12:05
uzņēmējam labs rosinājums; var, piemēram, izveidot pat jaunu maršrutu, kas piektdienās un sestdienās apbraukā veikalus, par kuriem braucēji vienojas; ja šodien uz vistu veikalu Ķegumā nevienam nevajag, tad nebraucam... kaut kā tā... pusautobuss, pustaksis; kad sāk braukt, zināms, cik ilgi stāvēs pie katra veikala un uz kurieni tālāk, par to pēc vārdu pārmaiņas un varbūt vēl kaut kādiem parametriem, vienojas katra brauciena dalībnieki; domāju, ka novadā ir individuāli autobusi, kas varētu attīstīt šādu pakalpojumu, ja tikai nav kāda stipra balss, kas uzskata to par neiespējamu pašā sākumā; cilvēki i novadu apskatītu, i jaunatvērtos veikalos vai mazās ceptuvītēs ielūkotos - būtu reizē i ekskursija, i labums; mazie lauku veikali, kur kas īpašs pārdodams, var šoferi atalgot ar kaut ko... iespējas ir, tikai saskaņojams tas viss
Dotējiet no mūsu nodokļiem • 2018. gada 10. oktobrī, 11:58
Kamēr TE strīdas, vakaros un dienas vidū, godavārds, šurpu-turpu gar jauno Krasta laukumu, gar ev.luterisko baznīcu pa Brīvības ielu kursē pustukši lieli autobusi kā siena šķūņi! Pustukši - es to saprotu ar 1, 2, 3, 4 pasažieriem jau Gadiem! Domājat, kāds kaut ko analizē - t.i. pasažieru plūsmu? Izdevīgāk pieprasīt un saņemt dotāciju! Tauta Visu redz, saprot un lielākoties noskatās līdz nākamajām vēlēšanām.
Empātija, uz mirkli? • 2018. gada 10. oktobrī, 11:48
Absurds! Līdzīgi kā Rīgā vienojās, ka jāapvieno -jāpagarina tramvaju maršruti no Juglas -Centrātirgus - līdz Pārdaugavai, tā Ogrē beidzot jāsaprot, ka no MRS - Pārogre jāapvieno autobusa maršruti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tāpat, lai sasniegtu lielos tirdzniec. centrus. Te vēl jāspriež, ka, lai nokļūtu Lielveikalos, vajadzīgi divi maršruti!? Vecāka gadagājuma cilvēkiem, lai nu kā - jāsaprot - šāda pārsēšanās ir ļoti grūta! + vēl divas biļetes būtu pašvaldībai izdevīgas, ne jau pasažieriem! Iedomājieties, pašvaldību darbinieki, sevi pēc 50-60 gadiem!
uzņēmējs Ogrē • 2018. gada 10. oktobrī, 11:46
Kad Selver atvērās, bija bezmaksas autobuss uz savu veikalu, bet atveroties Daugai, visi atvestie pārsvarā apmeklēja Maximu. Autobuss beidzās Selver izbeidzās, mazie uzņēmēji varēja "nomirt" ar savām problēmām, kādām tie saskārās 2008-2016 gados, kas beidzās ar Padomju prospekta pārvēršanu eiropas līmeņa promenādē, nežēlīgi iznīcinot veselu virkni piena, gaļas, drēbju veikalus ar ceptuvi ielas galā beidzot. Tagad, izcili apmeklēto, pilnībā izīrētās tirdzniecības centra Dauga platības, kas norāda uz veiksmīgu darbību, nedaudz "plānāk", bet ne sliktāko RIMI, dome lauza galvu kā lai palīdz?! Pavisam vienkārši! 1. Elementāra atļauja maršruta izmaiņām SIA "Ogres autobuss", 2. abu centru līdzmaksājums 50% apmērā no pilna autobusa pārdoto biļešu cenas. 3. 20% atlaide tiem, kas "izbauda" maršruta pagarinājuma ērtības dodoties uz Austumu ielu vai Lašupēm. Es uzskatu, ka Domei nav jāpiemaksā par to, ka 7 (max 25 brīvdienās) cilvēki varēs ērtāk iepirkties. Atļauja ir jādod kaut lidojošā vai sarkanā paklāja ierīkošanai, lai tiktu uz iepirkšanos, bet pa uzņēmēju naudu. Neticu vai tiem centriem nebūtu izdevīgāk apvienoties viena autobusa iegādē un divu vadītāju algošanā, kas brauktu regulāros "šoping maršrutos": Iepirkšanās centri (IC) - Ogres, Jaunogres centri - IC; IC-Ikšķile, pa Ikšķili-IC; IC-Ķegums, pa Ķegumu-IC pa ceļam paķerot arī līdzbraucējus kaut kur citur atpenot kaut vadītāju atalgojumu. Talāk tīri tehniska rakstura problēmas risinājums: Visu pašvaldību piekrišana, Satiksmes Ministrija te nav vajadzīga, 30 min pa Ogri, 50 min Iksķile vai Ķegums. Reāli noslogoti maršruti un tautas plūsma, dome IR sniegusi atbalstu! Cita lieta, ka dažkārt uz pārbrauktuves ir 20 minūtes jānostāv īpaši no rīta un vakaros. Tur gan domei ir jāuzstāda (un sen jau vajadzēja) ultimāts LDz, kam par saviem līdzekļiem bija jāizrok tunelis!
plānotājs • 2018. gada 10. oktobrī, 11:13
ja ir pilsētas autobusi, tad maršruti ir tur, kur iedzīvotājiem vajag; to visu var saplānot un saskaņot kaut 3x gadā, tikai jāpaprasa atļauja bērnudārza audzinātājai
=> maja • 2018. gada 10. oktobrī, 11:05
Zagļi neieperkas, viņi zog!
maja • 2018. gada 10. oktobrī, 08:15
Rimi ieperkas tikkai ZAGLI
zuze • 2018. gada 10. oktobrī, 07:10
loģiski, ka izdevīgāk pagarināt maršrutus, pie kam arī pie reizes pielikt klāt papildus reisus, jo gan "Daugas", gan "Rimi" darbinieki ar varēs tikt uz darbu un mājās
«« Iepriekšējā lapa — pavisam 2 lapas — Nākamā lapa »»

Pievienot komentāru

        
 

Ogrenet