Atgriezties pie raksta

Grīnbergs: "Ogres Namsaimnieka" reorganizācija iegājusi finiša taisnē

"Mēs ieejam noslēguma fāzē. Reorganizācija kā tāda ir jau noslēgusies, bet visu pakalpojumu pakete iedzīvotājiem tiks nodrošināta ap nākamā gada vidu," par kādreizējās Ogres novada pašvaldības aģentūras "Ogres namsaimnieks" notiekošo restrukturizāciju stāsta SIA "Ogres Namsaimnieks" valdes loceklis Kaspars Grīnbergs.

SIA "Ogres Namsaimnieks" pārstāvis atzīst, ka, turpinoties reorganizācijai, ir nepieciešams mainīt sistēmas, kas gadiem ilgi lietotas – tas attiecas uz norēķinu programmām, uz rēķinu sagatavošanu, uz norēķiniem, piemēram, par siltumenerģiju. Tas viss notiek vienlaicīgi ar kādreizējās pašvaldības aģentūras sfēru nodalīšanu – pašvaldības deleģētās funkcijas uzticot jaunajai pašvaldības aģentūrai "Ogres komunikācijas", bet pakalpojumu nodrošināšanu – SIA "Ogres Namsaimnieks".


Grīnbergs piekrīt, ka "Ogres Namsaimnieka" reorganizācija noteikti atsevišķus iedzīvotājus darījusi bažīgus. "Šīs izmaiņas iet viena pēc otras un vienlaicīgi, tas arī, manuprāt, rada šo nepatiku, neizpratni. Tās darbības nav darītas ar mērķi, lai kaut ko sabojātu, kas bijis iepriekš. Tas tiek darīts ar mērķi, lai uzlabotu, lai "Ogres Namsaimnieks" strādātu mūsdienīgi."


Pašreiz jau varot redzēt dažādus jaunievedumus, piemēram, cits rēķinu izskats, apsaimniekošanas maksa nākotnē tiks iedalīta divās daļās – obligātās pārvaldīšanas darbības un remonta uzkrājuma fonds, bet no 2020. gada būs savs iemaksu fonds obligāti veicamajiem remontdarbiem, savukārt jau no nākamā gada 1.janvāra būs jaunas atskaišu formas māju vecākajiem, arī māju vecāko nolikums utt.


Līdz ar reorganizāciju gan ir sanācis iekavēt šogad plānotos remontdarbus, taču nākamajā gadā viss tikšot izdarīts. "Tiklīdz būs atbilstoši laika apstākļi, tad viss pakāpeniski izlīdzināsies," piebilst Grīnbergs.


SIA "Ogres Namsaimnieks" pašreizējā kapacitāte – gan tehniskais resurss, gan administratīvais jeb cilvēkresurss, esot pietiekami labs, lai reaģētu un novērstu radušās avārijas. Notiekot arī regulāra saziņa ar pašvaldības aģentūru "Ogres komunikācijas". ""Ogres Namsaimnieks" šobrīd ar savu tehnisko arsenālu un reakcijas laiku – tajā ziņā Ogrē tam noteikti nav konkurentu, ja ir avārija, mēs to arī varam visātrāk novērst," uzsver Grīnbergs.


Runājot par nākamgad plānotajiem ieguldījumiem un investīcijām, lai uzlabotu SIA "Ogres Namsaimnieks" darbību un sniegto pakalpojumu kvalitāti, Grīnbergs norāda, ka vislielākās izmaksas plānotas informācijas tehnoloģiju jomā – nepieciešams nomainīt serverus, datorus, programmnodrošinājumu un tamlīdzīgi.


Tikmēr iepriekš izskanējušas ziņas par SIA "Ogres Namsaimnieks" administratīvā centra pārcelšanos. Grīnbergs skaidro, ka vismaz tuvāko divu gadu laikā klientu apkalpošanas vieta paliks nemainīga – Mālkalnes prospektā 3, Ogrē. Tiesa gan, plāni par pārcelšanos uz Zilokalnu prospektu 16 netiek atmesti. "Manuprāt, no ērtības viedokļa tas ir labāk, jo tur viss atrastos pirmajā stāvā, tāpēc gados vecāki cilvēki vai iedzīvotāji ar ierobežotām pārvietošanās iespējām varēs bez raizēm nokļūt pie vēlamā speciālista. Ilgtermiņā šāda doma ir, bet pagaidām to realizēt neizdosies, jo nepieciešami lieli finanšu ieguldījumi."

Materiāls drukāts no portāla Ogrenet: http://www.ogrenet.lv/ogre/aktualitates/43008

2018. gada 28. decembrī, 23:52, Aktualitātes
Ogrenet

Jaunākie komentāri

poga • 6. janvārī, 20:11
100 komentāri ! namsaimniek, jums pilnīgi noteikti ar steigu jāsāk atzīt, skaidrot un labot savas kļūdas
Smieklīgi • 5. janvārī, 21:54
Nezinu, varbūt tikai lielījās, ka savām nerēķina uz citu rēķina. Cilvēki jau mīl parunāt. Kādam pastāstīja kāds atkal tālāk pateica. Muļķīgi gan ir tālāk runāt jo viņas mājām jau izdevīgāki tas ir.
To smieklīgi • 5. janvārī, 21:46
:) :) :) 100% domāju ka drīzăk neļāva nevienai nodaļai veikt pierakstijumus.

Pievienot komentāru

        
 

Ogrenet