Atgriezties pie raksta

Konkurss uz būvvaldes vadītāja vietnieka, arhitekta amatu

Ogres novada pašvaldība (reģ.Nr.90000024455) izsludina konkursu uz vakanto Ogres novada pašvaldības centrālās administrācijas “Ogres novada pašvaldība” Ogres novada būvvaldes vadītāja vietnieka, arhitekta amatu uz noteiktu laiku.

Prasības pretendentiem/-ēm:


akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras studiju programmā (piektais profesionālās kvalifikācijas līmenis);


profesionālā darba pieredze arhitektūrā un būvvaldes kompetencē esošajos jautājumos vismaz pieci gadi;


pieredze vadošā amatā vismaz divi gadi;


praktiskā pieredze normatīvo aktu projektu izstrādē vismaz divi gadi;


reglamentējošo normatīvo aktu būvniecības jautājumos pārzināšana;


prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē;


spēja atbildīgi un patstāvīgi plānot, organizēt un veikt arhitekta pienākumus un noformēt dokumentus atbilstoši lietvedības un būvniecības normatīvo aktu prasībām;


prasme strādāt ar datoru un informācijas sistēmām lietotāja līmenī (MS Office, Excel, Word, teksta redaktors, Būvniecības informatīvā sistēma u.c.);


valsts valodas prasmes augstākajā līmenī („C” līmeņa 2. pakāpe) un vēlamas vienas svešvalodas zināšanas („B” līmenis);


B kategorijas autovadītāja apliecība. 


Galvenie amata pienākumi:


nodrošināt arhitekta funkciju veikšanu atbilstoši Būvniecības likumam Ogres novada būvvaldes (turpmāk – Būvvalde) nolikumam, pašvaldības lēmumu un normatīvo aktu prasībām;


atbilstoši kompetencei sniegt konsultācijas apmeklētājiem un pašvaldības darbiniekiem par būvniecības procesu;


strādāt Būvniecības informācijas sistēmā;


izskatīt visu veidu būvniecības dokumentāciju, iesniegumus un dokumentus, kas minēti vispārīgos un speciālos būvnoteikumos;


sagatavot atzinumu Būvvaldei par būvniecības iecerēm, kurām organizējama publiskā apspriešana, apkopot apspriešanas rezultātus un priekšlikumus, sagatavot pārskatu par publiskās apspriešanas rezultātiem;


Būvvaldes vadītāja, galvenā arhitekta prombūtnē nodrošināt Būvvaldes vadīšanu un darba organizēšanu, kontrolēt Būvvaldes darbiniekiem uzdoto norādījumu un rīkojumu kvalitatīvu un savlaicīgu izpildi. 


Pretendentiem/-ēm jāiesniedz šādi dokumenti:


motivēta pieteikuma vēstule;


dzīvesgājuma apraksts (CV) ar norādi uz atsauksmēm;


izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas;


valsts valodas prasmes apliecība (ja nepieciešams). 


Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi „Pieteikums Ogres novada būvvaldes vadītāja vietnieka, arhitekta amatam” aicinām sūtīt elektroniski (e-pasta adrese: ogredome@ogresnovads.lv) vai iesniegt personīgi Ogres novada pašvaldības Apmeklētāju pieņemšanas centrā, vai sūtot pa pastu uz adresi – Brīvības iela 33, Ogre, Ogres novads, LV-5001 līdz 2020. gada 6. martam. Tālrunis uzziņām 65068762 (Personālvadības nodaļa). 


Amatam noteikta: 51.amata saime,12.mēnešalgu grupa (bruto mēnešalga no 1100 līdz 1647 eiro). 


Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu, informējam, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šā konkursa norisi.

Materiāls drukāts no portāla Ogrenet: http://www.ogrenet.lv/ogre/aktualitates/46116

21. februārī, 17:57, Aktualitātes
ogresnovads.lv

Par šo rakstu vēl nav saņemts neviens komentārs.

Pievienot komentāru

        
 

Ogrenet