Atgriezties pie raksta

« "Regulārais vs Neregulārais" jeb atbilde SIA "Ogres Autobuss" Pielikums

2014. gada 9. septembrī, 11:22, Viedokļi un intervijas
Ogrenet

Komentārirādīt komentārus augošā secībā

@@ieteikums • 2014. gada 17. septembrī, 17:15
Tiešām būtu labi, ja pa jauno Maskavas šoseju kursētu mikriņš uz Rīgu. Būtu ļoti pateicīga SIA "Orient Express" ja šo lielisko ideju īstenotu.
@ieteikums • 2014. gada 15. septembrī, 13:52
Ta ir laba ideja. Es dzivoju blakus tai sosejai, pie Glazskuna, katru dienu ar auto braucu uz Rigu, jo ar sabiedrisko nevar izbraukat, esmu ari gajis ar kajam pa nakti 20 km no Ogres, vai ari ja vel paspeju, uz Ogresgala autobusu tad 10 km no Ogresgala, tas bija toreiz kad gaju autoskola vakaros, pec studijam, jo atlauties ar taxi tad nevareju. Varu uzreiz pateikt ka uz Rigu no turienes bus diezgan daudz brauceju.
Ieteikums • 2014. gada 12. septembrī, 20:40
Ogres autobusa konkurentiem iesaku izpētīt jauno Maskavas šoseju. Iespējams, ka salasīsies kupls skaits braukt gribētāju uz Rīgu. Ko dod Ogres buss, piemēram, no Lēdmanes, ja Ogrē jāpārsēžās un vēl jāgaida nākošais transports? Cilvēki ir pārguruši un grib ērtības ceļā uz/no darba.
Nezinītis uz mēness • 2014. gada 12. septembrī, 20:26
Kuru priekšnieku tajā Ogres autobusā darbinieki saukā par bomzi?
To To To • 2014. gada 12. septembrī, 11:33
Cik tu reises stāvēsi un gaidīsi veikalā? - Pareizi: katru dienu, stāvēsi veikalā, Jums tas neliekas smieklīgi? Cik reizes saplīsīs buss? - Pareizi: ne jau katru dienu (nav Orient Express interesēs lai tie busi plīst, jo par saplīsušu busu neviens nemaksā) Pie tam es ļoti labi atceros kā lamājos uz Ogres autobusa šoferi jo viņš bija atbraucis 5 minūtes ātrāk, atkārtošos - ĀTRĀK!!! ja autobuss kā vienmēr kavē tā ir vel pus bēda, bet kad viņš atbrauc ātrāk tad tā ir visaugstākā mēra nolaidība, jo cilvēks rēķinās ar sarakstu un viņam nav jāstāv 20 minūtes pirms sarakstā norādītā laika, jo varbūt autobuss atnāks ātrāk. Tā ka pirms vispār paceļas strīds par legalitāti un nelegalitāti Ogres Autobusam vajadzētu ļoti nopietni aizdomātis par savu pakalpojumu kvalitātes paaustināšanu! Man patika 2 gadus atpakaļ jaunie šoferi, jo iekāpjot autobusā vienmēr pasveicināja un bija super laipni, bet tagad viss apmainījās uz pretējo pusi jo šoferi attiecas tā it kā es viņiem būtu parādā apaļu naudas summu... Uzdodiet sev jautājumu - kāpēc tik daudzi cilvēki izmanto Orient Express pakalpojumus ja jau ar Ogres Autobusu ir tik rožaini un labi braukt? Varbūt vajadzētu beidzot nokāpt no sava pjedestāla un sākt kaut ko darīt lai klienti paliktu apmierināti?
To To • 2014. gada 11. septembrī, 20:34
Tad es ari ar to rekinos ka bus jagaida, ieeju veikala, un stavu siltuma!!! bet ez zinu ka noteiktaja laika tas bus klat, bet shis nelegalais saluzusha busa vieta neko nekad nesutis!!!!
To ... • 2014. gada 11. septembrī, 18:16
Un ko Tu piedāvā? Pēc vilciena 17:40 30 minūtes gaidīt autobusu -20 grādos?
.. • 2014. gada 11. septembrī, 17:57
Noteikti visi bljaus ka Expresis slikts, kad ziema pie -20 gradiem vajadzes braukt uz darbu vai majas (uz darbu kavet ir sliktak) un "neregularais businsh" vienkarhsi neatbrauc, jo redz vinjam "kaut kas tur notika"... Un tu vinjam par to, neko nevari izdarit... Vinjam tas saraksts nav obligats!!!! Un vinjam uz tevi pilnigi noshpljauties, kas ar tevi tur notiek!!! (Stasts no dzives, pats staveju divas reizes pietura ta ari nesagaidot to noladetu businju). Ja te dazhi jautaja kas mus parvada, visi businji (un licence) pieder citam uznemuma SIA "Blands". Shema veca, kaa pasaule, sudus sataisa, un pekshnji paradas cits SIA. Kartejais shemotajs!!!!
Vakar • 2014. gada 10. septembrī, 14:05
Vakarvakars. Lielais *Šķūnis, kā TE kāds vārdu devis autobusam, kas kursē gar ev luterisko baznīcu, bija tieši tik caurskatāms, lai saskaitītu uz vienas rokas pirkstiem pasažierus. Tiešām Bērziņa k-gam neienāk prātā nomainīt pret mazāku autiņu šajos diennakts laikos. Arī citus vakarus skats tāds pats! Bet ja pašvaldība par visu maksā, "par visu samaksāts". No mūsu naudas!, neaizmirstiet!
lapa • 2014. gada 10. septembrī, 14:04
ogres autobusu parku radas parvalda stagnati , 20 gadus nekas nemainas.
kuilis • 2014. gada 10. septembrī, 12:55
Man ari loti erti braukt ar expresi. dazi draugi ari brauc, tad sanak kopa. Ogres autobusam vajadzetu vairak piemeroties klientam.
Inese • 2014. gada 10. septembrī, 12:45
Malači, Ogres Express. Turaties! Regulāri braucu no Kartonfabrikas un esmu apmierināta: 1. nav jādomā kā tikt uz centru; 2. nav jāgaida nākamais transports no centra uz Rīgu. Vienkārši ideāli!:)
pasažieris • 2014. gada 10. septembrī, 11:59
kā regulārs Ogres autobusa pasažieris, varu vien piekrist - gan par biļetēm (to gan vairāk Liepājas autobusi praktizē), gan arī par uzņēmuma stagnāciju un attieksmi pret klientiem.
eh.. • 2014. gada 10. septembrī, 08:59
jā, par tām biļetēm , tas taisnība, vakaros 18.15 ar autobusu pie tuneļa braucu uz Ogresgalu vienkārši nekaunīgi nedot biļetes , esam sūdzējušies , jo baidamies ka vienīgo autobusu šajā laikā var noņemt, bet reakcija ir nulle!!! Arī biļetes nauda briesmīgi dārga , varbūt šie pārvadātāji varētu padomāt kādu maršrutu palaists, šajā virzienā sagaidot vilcienu un bērni no treniņiem šajā laikā brauc!! padomājiet!
štrunts • 2014. gada 10. septembrī, 00:27
Normālā valstī pieprasījums nosaka piedāvājumu. Tātad - tās ir rūpes par cilvēkiem, saviem iedzīvotājiem. Bet te kaut kas ir greizi. Viens piedāvājums atbild uz pieprasījumu, reglamentētāji sarosās - nē, tas neatbilst vispārīgajiem noteikumiem! Bet kur paliek cilvēks, kuram šis oficiāli nenodrošinātais pakalpojums ir vajadzīgs? Štrunts ar viņu? Galvenais ir reglaments? Kāpēc pats Ogres Autobuss nevar elastīgi strādāt? Nekādā jomā - ne vajadzīgo starppilsētu autobusu nodrošināšanā, ne pilsētas autobusu saskaņošanā. Aha, un pēc tam beigās atjēgsies un pilnīgi bezjēdzīgi nodrošinās 2x divstāvīgos autobusus līdzšinējo daudzu mikroautobusu dienā vietā.
Ogre • 2014. gada 9. septembrī, 23:14
Cerams, ka šis gadījums likumīgajiem pārvadātājiem liks paskatīties uz sevi kritiskāk un vairāk piemēroties pasažieru vajadzībām. Tie laiki, kad cilvēki bija priekš iestādēm, nevis iestādes priekš cilvēkiem, ir pagājuši. Tas ir traki, ja tiešām bijis tā, kā komentāros raksta- iedzīvotāji rakstiski lūguši pielāgot reisu vilcienam, bet atskaka, ka nevar. Nu ko tad cilvēkiem darīt? Tikai saprotami, ka izvēlas to, kas ir ērti.
to to Ogresgals • 2014. gada 9. septembrī, 22:15
mani interesē ka mani vispār ved nevis jāiet ar kājām ;)
Andris • 2014. gada 9. septembrī, 22:13
Atvainojos maza kļūda nevis 8 bet gan 1. autobuss 18:55.
Andris • 2014. gada 9. septembrī, 22:12
Man liekas ļoti interesanti demogoģi kas bļaustās par nelikumību, man liekas cilvēkam jāizvēlas ērtākais pakalpojums kas ir piedāvājumā, ja kāds nespēj to piedāvāt kāpēc man vajag "čakarēties" un braukt ar likumīgajiem? Piemēram ļoti populārs vilciens 17:40 no Rīgas, Ogrē pienāk 18:26, Ogres autobuss nodrošina 8. autobusu tikai 18:55 pie tuneļa, tad dārgie demogogi ko man darīt 30 minūtes ziemā pie -20, vai iet 3 km ar kājām un pēc tam slimot? Vai arī vienkārši izvēlēties busiņu 17:50 kas arī varbūt ir nelegāls, bet aizved mani mājās? P.S. nākošais vilciens iet tikai 18:41 - arī nav variants ... P.P.S. beidzat stumt demogoģiju piedāvājat reālus variantus ;)
to ogresgals • 2014. gada 9. septembrī, 22:01
Bet vai Tevi tiešām nemaz, nemaz neinteresē, kas tad Tevi īsti ved? Es gan gribu zināt.
«« Iepriekšējā lapa — pavisam 3 lapas — Nākamā lapa »»

Pievienot komentāru

        
 

Ogrenet