Atgriezties pie raksta

Iedzīvotāji: Ogrē jāmaina autobusu kustības saraksts

Portāla "OgreNet.lv" redakcijai iesūtītas vairāku ogrēniešu elektroniskās vēstules, kurās viņi pauž neapmierinātību ar šobrīd spēkā esošo pilsētas sabiedrisko autobusu kustības sarakstu.

Sabiedriskā transporta pakalpojumus Ogres pilsētā nodrošina SIA "Ogres autobuss". Galvenokārt, kritiku izpelnījušies 2. (Pārogre), 1. un 8. (Kartonfabrika) maršruta grafiki, kas arī ir visnoslogotākie.


Piemēram, ogrēniete Kristīna novērojusi, ka lielas problēmas ir ar autobusiem rīta stundās. Ņemot vērā, ka Jaunogres vidusskolā un Ogres 1. vidusskolā ir mainīts mācību pirmās stundas laiks uz plkst.08.45, krietni noslogotāki uzreiz palikuši arī sabiedriskie autobusi.


"Pulksten 08.10 jau Kartonfabrikas rajona pieturvietā bērni knapi var iekāpt autobusā, turklāt pēc Rūpnieku ielas pieturas autobuss vispār vairs neapstājas, jo nav vietas pasažieriem. Līdz ar to citi, ieskaitot mazus bērnus un skolēnus, netiek vēlamajā autobusā, jo tas ir pilns. Varētu taču izdarīt tā, ka tiek norīkots papildus reiss, lai pasažieriem būtu ērtāk..." komentē Kristīna, tādējādi norādot, ka iepriekš izstrādātais grafiks nu jau vairs neder.


Savukārt Oksanai sarežģījumus radījis 2. maršruts. Ogrēniete cer, ka ir iespējams pakoriģēt sarakstu: "Gribētu mazliet izmainīt autobusa atiešanas laiku no stadiona. Kā rīkoties?" jautā noraizējusies pilsētniece.  


Sazinoties ar Ogres novada pašvaldību, "OgreNet.lv" noskaidroja, ka sabiedrisko autobusu kustību saraktus apstiprina Autotransporta direkcija, kā to nosaka "Autopārvadājumu likums". Jautājot, vai iedzīvotāji var izteikt pretenzijas un ierosinājumus par veicamajām izmaiņām sarakstā, pašvaldība norāda apstiprinoši. "Iedzīvotāji var vērsties direkcijā, var arī pašvaldībā. Tomēr gala vārdu tik un tā teiks direkcija," saka pašvaldības Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītājs Nikolajs Sapožņikovs.


Tikmēr SIA "Ogres autobuss" direktors Artūrs Bērziņš aicina iedzīvotājus ar ieteikumiem vērsties pie uzņēmuma. "Mēs tagad nevaram atbildēt, kā rīkosimies, jo mums ir jāzina, kas jāmaina, uz kādiem laikiem, kurus tas skar, lai varam visu saplānot. Kamēr nav konkrēts jautājums, mums ir grūti saprast, kurš laiks, kurā brīdī, kādā maršrutā."


Uzņēmuma vadītājs vēl norāda, ka bieži vien šādās situācijās noteicošais ir potenciālo izmaiņu skarto cilvēku loks. Ja tas nepieciešams lielākam iedzīvotāju skaitam, SIA būs vieglāk Autotransporta direkcijā pamatot veicamos koriģējumus.


Iedzīvotāji savus iebildumus un ieteikumus SIA "Ogres autobuss" var paust arī elektroniski, sūtot vēsutles uz e-pastu: obuss@inbox.lv.

Materiāls drukāts no portāla Ogrenet: http://www.ogrenet.lv/ogre/atbildam/39751

2017. gada 25. septembrī, 14:17, Viedokļi un intervijas
Ogrenet

Jaunākie komentāri

Inese • 2017. gada 17. novembrī, 13:40
Kādēļ pazuda lielveikals Pārogre? Labi,kaut kā vēl var iztikt ar mazo Latiņu.Tomēr nu jau par traku,ka nolikvidēja arī bankomātu.Vai tajā nostūrī maz cilvēku?nemaz ne-cik eju garam,vienmēr vēl joprojām piebrauc mašīnas un cilvēki jūtas vīlušies.Kāpēc vienā pusē salikts viss,bet otrā pusē nav nekā?Paldies par Sociālo dienestu! Bet veikalu un bankomātu,vēlams vienu aptieku šajā upes krastā vajadzētu gan.
lana • 2017. gada 9. oktobrī, 16:27
cik reiz zvanīju , uz autoostu , par maršrutu mainu, Vaditaja vai suta triss ratus talak , vai viss ir kartība , mēs neko nesapratam, vai dodiet viņai prikša gatavu maršrutu laikus. Pati neko negrib uzlabot
Artūrs • 2017. gada 9. oktobrī, 12:57
Manuprāt sistēma ir izveidota tā, ka autobusu kompānijām nav intereses kaut ko baigi mainīt, jo pat ja reisi ir tukši, zaudējumus sedz valsts. Konkursa kārtībā ir noteikti uzņēmumi, kuri sniedz pakalpojumu, tātad reāli monopols un arī visus zaudējumus sedz valsts. Tad kāpēc kaut ko mainīt?

Pievienot komentāru

        
 

Ogrenet