Tostarp šogad augustā Latviju apmeklēs franču influenceris "Escapadeur", kuram videoplatformā "TikTok" seko 80 000 cilvēku, bet rudenī - vācu satura veidotājs Fabiāns Moriss Bagelers, kuram seko 2,8 miljoni cilvēku.
LIAA norāda, ka šovasar Latviju apmeklēja vairāki starptautiski pazīstami satura veidotāji - gan žurnālisti, gan interneta personības, tostarp britu izdevuma "Condé Nast Traveller UK" pārstāvis Mets Čarltons, kura izdevuma auditorija veido 5,5 miljonus lasītāju.
Tāpat ar pieredzi, viesojoties Latvijā, dalījusies poļu influencere Anna Moleda un beļģu ceļotājs Gerts van Vihelens. Polijas un Beļģijas izdevumi katrs sasniedz vairāk nekā miljonu lielu auditoriju, atzīmē LIAA.
LIAA uzsver, ka sadarbība ar satura veidotājiem ļauj uzrunāt atšķirīgas ceļotāju grupas dažādos valstu tirgos ārpus ierastās dalības izstādēs un reklāmas kampaņām. Vienlaikus sadarbība ar digitālajām personībām ir viens no veidiem, kā sasniegt auditoriju, kuru ar tradicionālajiem kanāliem nav iespējams uzrunāt.
Tādējādi arī jūlija vidū Latviju apmeklēja interneta personība "IShowSpeed", kura spontānā vizīte Latvijā piesaistīja vairāk nekā 120 000 skatītāju tiešraidē un vairāk nekā 7,6 miljonus skatījumu ierakstā, skaidro aģentūrā.
LIAA turpina strādāt pie ilgtermiņa pieejas - piesaistīt starptautiski pazīstamu mediju un digitālā satura pārstāvjus, lai uzturētu un attīstītu tūrisma rādītājus Latvijā.