Kampaņas laikā zvanīt un saņemt atbalstu īpaši aicināti bērni un pusaudži, kā arī vecāki, likumiskie pārstāvji, pedagogi un citi interesenti, kuru jautājumi saistīti ar bērniem un bērnu iekšējo resursu atpazīšanu vai pilnveidošanu.
“Mums katram dažkārt ir apjukuma sajūta un uz mirkli nezinām kā atrisināt situāciju, kuru ceļu izvēlēties un kāda ir pareizā atbilde. Vēl sarežģītāk, ja šādā situācijā ir nonācis bērns vai pusaudzis. Apjukums bieži vien traucē paskatīties uz situāciju no malas un saredzēt spēku sevī, kas traucē ieraudzīt iespējamos ceļus un rast risinājumu,” norāda BAC.
“Katru gadu Bērnu un pusaudžu uzticības tālrunī 116111 tiek saņemti tūkstošiem zvanu ar dusmām, sāpēm, vilšanos, nogurumu, bezspēcības sajūtu – lai gan visas emocijas ir vajadzīgas, tomēr reizēm tās traucē sevī saskatīt spēku, kas ļautu atšķetināt mezglu, kas izveidojies. Bieži atbildes ir turpat – rokas stiepiena attālumā, bet paslēpušās aiz smaguma un mulsuma.”
Uzticības tālrunis 116111 ir bezmaksas tālruņa līnija, kas ir anonīma un darbojas visu diennakti. Darbadienās plkst. 12.00-20.00 ar Uzticības tālruņa speciālistiem iespējams sazināties, arī izmantojot tiešsaistes konsultācijas (čats) – čata logs meklējams mājaslapā www.uzticibastalrunis.lv vai bezmaksas mobilajā lietotnē “Uzticības tālrunis”, vai arī vēršoties pēc palīdzības e-pastā – .