Kopā noskaidrojām, kuri putni dzīves laikā spēj aizlidot tik tālu kā līdz mēnesim, kurus noķertu putnu policija, ja tāda būtu, bet kuri spēj apēst pat krokodilu. Kustību pauzē bērni iejutās putnu lomā, izspēlējot etīdi par rosīgu pavasara dienu, smējās, klausoties pārsteidzošākās putnu balsis pasaulē, un lika interaktīvo puzli.
2. – 4. klašu skolēni apmeklēja Lasītrosmes nodarbības par abinieku tēmu, īpaši pievēršot uzmanību Ārnolda Lobela grāmatai “Vardes un krupja piedzīvojumi”.
Bērni pārrunāja un diskutēja par daudzām ar grāmatas saturu saistītām tēmām, tostarp laika plānošanu, pārliecību par sevi, draudzību un prasmi iepriecināt citus.
Skolēni darbojās arī radoši un sagatavoja kādam konkrētam klasesbiedram vēstulīti ar labiem vārdiem un vēlējumiem.
Savukārt, 4. – 6. klašu skolēni skolēni aprīļa nodarbībās runāja par veselību, īpaši iepazīstot un izzinot mentālo veselību. Skolēni strādāja grupās un paveikto prezentēja klasesbiedriem.
Nodarbībā pārrunājām, kas kaitē un kas var uzlabot cilvēku pašsajūtu. Pusaudži labprāt dalījās pieredzē un pastāstīja, kas pašiem strādā vislabāk, lai tiktu galā ar stresu. Ticam, ka iegūtās zināšanas lieti noderēs pirms svarīgiem mācību pārbaudījumiem mācību gada izskaņā, kā arī ikdienā.