Šajā programmā iekļautā Bēthovena 3.sonāte uzskatāma par pagrieziena punktu čella un klavieru kamermūzikā, jo šī sonāte pirmo reizi atspoguļo abus instrumentus kā vienlīdz svarīgus muzikālā materiāla izklāstīšanā. 50 gadus vēlāk Rosīnī komponētā "Une larma" prezentē čella plašās iespējas, un instruments šajā darbā līdzinās opersolistam ar savām vienlīdz melodiskajām un virtuozajām partijām. Gandrīz 100 gadus vēlāk čehu komponists Martinu spilgtās Rosīnī tēmas ietver 20.gadsimta mūzikas valodā, tādējādi izjaucot laika robežu, bet Pētera Plakida "Pasticcio a la Rossini" koši attēlo Plakidim tik raksturīgo humoru un talantu veidot populāru tēmu karikatūras.
Koncerts paredzēts viendaļīgs. Ieeja bez maksas!